En kolay şey doğum aşkım benim ki sezeryandi 20. Günümüz bugün hiç anlamadım ama sonrası biraz zor 5 güne toplarsın merak etme bana 1 pijama yetti depend aldım ilk gün kullan dedi hemşire 2. Gün normal ped kullan dedi süt için rezene iyi geldi ve bestlak damla aldım eczaneden o iyi geldi bebek ilk gece aç kaldı süt olmadihi için azıcık mama verdim karnı doydu doktor ilk verme dedi sonra durmayinca ben ortalığı ayağa kaldırdım kendileri verdiler ver merak etme ac kalmasın çocuk bir de göğüs ucu için krem aldım lansinoh çok iyi geldi aklıma gelenler bunlar inşallah sağlıkla kavuşursunuz 💞