gizemm_ocal Bu ay adetimin 2. Gününden itibaren sabah aç karna hayıt tohumu demleyip içiyorum. Yumurtlamayı destekliyormuş hamile kalan var mı hayıtla?
Parinas gizemm_ocal demlemeden önce eziyor musunuz. Bende bi dönem kullandım ama çok şey kullandığım için hangisinden dolayı hamile kaldım bilmiyorum 🤭ama faydası olan çok
Merve8155 gizemm_ocal bende adetin ilk gununden beri yaptim bugun 8.gunum biraktim icmeyi bunun yaninda corek otu bal tarcin karisimi yiyorum omega 3 surup iciyorum hap yutamadigim icin ve thancss women kullaniyorum.adetin 3.gunde sogan suyu ictim 4 gun boyunca onuda biraktim.cok fazla sey yaptigimdan midem kotu oldu.goruyorum postlarini canim insallah bizede nasip olur guzel haber almak bu ugraslar sonunda🌸
Nisannurr gizemm_ocal Clife+femera+ ovitrelle kullandım bu ay. Clife da hayıt tohumu var. Hamiş olursam haber veririm
gizemm_ocal Parinas yok ezmeden demliyorum ama baya özü çıkıyor bence çünkü hem tadı yoğun geliyor hem rengi koyu oluyor.. İnşallah işe yarar. Siz neler yapmıştınızz
Parinas gizemm_ocal ben bal tarçın çörekotu yaptım, incir havuç kürü yaptım, soğan kürü yaptım, hayıt çayı içtim yetmedi hayıt tohumu içeren hap kullandım 🙈 sabrımızım biraz hemen olsun istedim 🤭
Merve8155 Parinas ayni benim gibi butun tuslara basmissiniz🤭 benim karnim biraz hassas oldu ama bazisini biraktim.omega 3 surubumu icmeyi unuttum suan farkettim😑
Parinas gizemm_ocal hayır biri bitti diğerini yaptım. Aynı ay yapılmıyor. 6 ay sonunda hamile kaldım ama hangisi etki eti bilemedim haliyle. Ama bence en etkilisi bal tarçın çörekotu kürü
arven000 Ben yumurta takibi yaptırdığım ay her gün avokado,yaban mersini,keten tohumu falan yiyordum. Bir de inofolic kullandım.Hamile kalmadım ama çok güzel büyüme gelişme ve çatlama görmüştü doktor.
Parinas Merve8155 sabırsızım Biraz sanırım🤭ilaç içinde alarm kurabilirsiniz ya da gözünüzün önüne bi yere koyabilirsin hatırlatıcı olur☺️
Merve8155 Parinas tadini sevmedigim icin icesim gelmiyo ondan unutuyorum.bende cok sabirsizim bir dusgum var 7 aydir olmadi henuz.pcos oldugunu ogrendim daha yeni.ama hamile kalabilmissin dedi doktor.suan diyetisyenle ilerliyorum.saglikli beslenme falan insallah iyi olur stresimide guzel yonetirsem tabi🥹