Aleynanaz
Kızlar merhaba Esım sperm testi vermişti ozaman hamile değildim hareketlilik biraz az demişti doktor kan ultrason ıstedı onuda verdi hemen ardına hamile oldugumu ogrendım bizde sonuclar için hastaneye gitmemiştik zaten hamileyim diye ama bugun yinede gidelim bi dedik sol tarafında kist var dedi varikosel dedi isminede ameliyat olman lazım dedi hamile oldugumu soyledim ozaman dogumdan 6 ay sonra gel dedi . Benımde aklıma takıldı acıkcası suan 2 bucuk aylık olucaz ıste neredeyse 1 sene bekliycez ameliyat olacasa neden okadar gec gelmemizi soyledi birde beklersek ilerlemezmi kotu olmaz mı drdim yok dedi şimdi korktum hamileliğimde sorun olmaz iniallah simdiye kadar sukur sorun yok dedi hep doktor. Acaba baska doktorada gorunmelı mı bilemedim kafama takıldı