Kızlar bugün adet günüm henüz daha olmadım. Adetten 5-6 gün önce, adetten 1 gün önce ki ağrı belirtim oldu neden bu kadar erken oldu diyip şaşırdım hatta. Hafif böyle mide bulantısı ama iç geçme tarzında oluyor, yumurtlamadan sonra başlayan ve hala devam eden kasık ağrım var ama aşırı değil bugün adet günüm olduğu için aşırı olmalıydı ağrı kesici alacak kadar ağrım olurdu ama yok tatlı tatlı hafif bir sızı oluyor ve akşam yemeğinden sonra 3-4 gündür felaket gazım var. Sizce bunlar belirti mi? Göğüslerim gayet normal bu arada illa göğüs ağrısı olur mu?