Sizdenbirii1 biraz karışık kuzum ben 1 aralıkta 24 haftalık ölü doğum yaptım 37. Gün regl oldum. doktor bu ay regl gör sonra korunma dedi. Bu ay da öyle cok kafama takmamak için ovülasyon testi kullanmadım. Akıntıdan anlıyorum yumurtlamayı ama bu ay hep beyaz akıntım vardı o yüzden regl olmayı beklicem sanırım gelen giden yok gerçi de