Gamzeciks ben ayrıntılıda bebeğin böbrek genişlemesi ve kalp parlaklığı olduğu için amniyosentez yerine fetal DNA yaptırdım. Çok şükür temiz geldi. İnsan bir panikle yaptırıyor ama iyi düşünün öyle karar verin bence, benim bebeği aldırmak gibi bir düşüncem olmadığı için sonucu ne gelirse gelsin devam edecektim ve bence bilerek devam etmek bilmeyerek devam etmekten çok daha zor. Karar sizin böyle birsey varsa da kesin bilmek istiyorum diyorsanız yaptırın ama bilsem ne faydası olacak diyorsanız biraz daha düşünün. Rabbim yardımcımız olsun