Kızlar alt karın ağrısı idrar yaparken yanma ve mesanede baskı şikayetleriyle kadın doğuma gittim. Kan ve idrar verdim. İdrar temiz çıktı kanımda crp 10 çıktı. Hasta mısın dedi ama hasta hissetmiyorum değilim dedim Vajinal enfeksiyon olabilir mi dedim çünkü idrar yolu enfeksiyonu elendi akıntın var mı dedi evet dedim rengini sordu bazen sarımtrak geliyor dedim pek ihtimal vermiş gibi görünmedi alttan muayene etmedi motiflor fitil verdi. Alttan muayene etmesi gerekmez miydi? Daha önce hamile değilken de böyle oldu akıntım normaldi ama alttan muayene edince mantar çıkmıştı şimdi ona da korktum ya yine öyleyse diye ama bakmadan verdi fitili. Bu fitili daha önce kullanan var mı bi işe yarar mı ki? Üromisin de verdi idrar temiz ama o şikayetlerin var diye veriyorum bunları zaten hamileler kullanıyor dedi 🙄