Nilayy95 Zeynepackgz Igm niz pozitif çıkmış ise başka hastanede testinizi tekrarlatın . Eğer ıgm niz negatif ise probleminiz yoktur. Daha önce geçirdiğinizi gösterir ve bağışıklık kazandığınızı belirtir.
Nilayy95 Zeynepackgz benim ikiside pozitif gelmişti korkmuştum iki farklı hastanede yine test yaptırdım. Çok şükür igm negatifmiş 🙏🏻☺️