Srp53 Ayshababy yapı meselesi de olabilir ben zaten çok kilo alıp veren biri değildim. Aman boşverin kilo bu alınır verlir.
Kumsal28 Love1007 22+5 haftalığız 20+4 te 3 kilo almıştım şimdi ne kadar olmuşum bilmiyorum insallah daha da almam😂
pinbtm Bugün 31+4 teyiz, gebelik şekerimi çok erken fark ettiğimiz için 6.haftadan beri diyet yapıyorum. Başta 5 kilo kadar vermiştim. Çok sağlıklı beslenmeye devam ettiğim için hala gebeliğimi öğrendiğim kiloya gelmedim
ilaydaalptekin Love1007 vallahi ben de şaşkınım 🤣🤣ilk doğumunda 15 kilo almıştım ama zayıftım bunda 94 hamile kaldım 96 şuandayım bence kilolu hamile kalınca alınmıyor gibi 🤣🤣aman al ayımda zaten ben çok kuruyordum 105 le felan doğum yaparsam napıcam dıe inşallah dahada almam da 😜😜😜
Anneadayi1990 18+5 ve şimdiden 6 kilo aldım. Hiç mide bulantim olmadı tam tersi iştahım birden çok açıldı ondan oldu sanırım 😊
deletedmom43191 Love1007 ilk gebelikte 5 kilo ile doğuma gittim.ikincide 6 kilo aldım üçüncüde ise 90 ile.hamile kaldim 36+4 üm 89 kiloyum 🙈🙈