rabiayy Kızlar bugün öğlende yaptım. Dünden sonra 26 saat falan geçti sanırım . Başka Slip test bu şekilde çıktı. Bayağı koyu
miroscumm rabiayy canım hatırladığım kadarıyla senin regle baya vardı ona rağmen böyle çıkıyorsa bence sen erken döllenme yaşıyorsun
Melekalhafez rabiayy bence siz hamilesiniz benim bata 4 gün var ama hiç böyle çıkmadı bu hangi marka yarın sabah bende deneyim 🤩
miroscumm Zycey artımed genelde yalancı pozitif veriyor ama bu pek yalancı pozitife benzemiyor canım var gibi
rabiayy Zycey canım var sende de, bu markayı çok duydum ama burada yalancı pozitif veriyor diye. Başka marka ile dene istersen. Yada kan ver
Zycey Kızlar benim var mı adete 9 gün kaldı erken gebelik şimdi yaptım artımed markası ilk idrarla yaptım ve anım çıktı saniyerler içinde
rabiayy miroscumm evet cnaım benim reglime var hala, bilemiyorum ki ne yaşıyorum😁 daha önce Aralık ayında kimyasal geçirdim. Korkuyorum