Selamlar herkese,
Hamileliğimin 5+2 günündeyim. Çok minikken öğrenmiştim. Geç döllenme olmuş. Dün akşam iç çamaşırıma bir kaç damla açık kahverengi leke gelmişti. Sonrasında sildikçe peçeteye de geldi. Acile gittim doktor vajinal usg de kanama alanı görmedi keseyi görüntüledi. Düşmek isteyen için yapabileceğimiz bir şey yok herhangi bir ilaç yok dedi. Sadece progestan verdi. Dün durmuştu. Bugün tekrar 2-3 damla şeklinde ince çizgi halinde lekelenme oldu. Başına böyle bir şey gelen tecrübeliler yorumunuz olur mu?