Kızlar nasılsınız, benim evde elim kolum kalkmıyor herşey gözümde büyüyor öyle bir halsizlik , kahvaltı hazırlamak akşam yemeği hazırlamak iskence gibi olmaya başladı yapamıyorum normalde çok sevdiğim şeyler . Sıfır iştah hiçbirşey yemek istemiyorum gözümde büyüyor. Ne zaman düzelir bu durum ?