a-z09
Canım ben de o şekil yapmıştım doğumu
Ne deniyorsa onu yap
Sancı geldikçe sakın ayyy oyy diye bağırma sadece burnundan nefes alıp ver gerçekten çok rahatlatıyor
Eğil kalk derlerse ikiletme bir an önce doğurmaya bak. Nazlanma, kendini düşünme çünkü inan sana hiçbir şey olmaz sadece sancı hissedersin. Allah hayırla kurtulmayı masip etsin