ecrintosgeliyor Meralim09 ben sabun tozuna falan güvenemedim makineyi tıkıyo diyolar kıyafetlere yapışıyo diyolar. Uni baby aldım yıkadım kıyafetleri mis gibi oldu ☺️
Gamzelibebek Selennnnn ben de öyle planlıyorum hatta diğer şeyler içinde neyi ne alacağımı ne marka yani karar verdim zamanı geldikçe inşallah rabbim kısmet ederse alırım
Selennnnn Canm bende baya arastırdm ve bebegımın herseyı yıkandı utulendı hazır . Kokusuda pek yok cok az kullanarak yıkama yaptım gayet memnunum .
Devran Valla uni baby şampuan dalin yumuşatıcı deterjan yumuşatıcı kullanmadım ilk etap deterjanı kullandım artık ilerleyen zamanda yumuşatıcı kullanırım baddanyeleri yıkarken yumuşatıcı kullandım kıyafetlere kullanmadım
Reyyan1310 Arkadaşın dediği gibi ınstagramda mühendisinoğlu diye bir sayfa var çok faydalı bakmanızı tavsiye ederim ben kıyafetlerini etimatikle yıkadım normalde alacaktım ama onay verdiği detarjan diye vardı evde onunla yıkadım ıslak mendil almayı düşünmüyorum pamuğu düşünüyorum şampuan olarakta mustela aklımda