GirlandBoy_Mom evet canım 2 hafta sonra tekrar gidecem 3lü tarama testi yapalım dedi ama gayet sağlıklı iyi dedi… Şeker yüklemesi içi de sordum ailede varsa yapmanı öneririm dedi,benim ailemde yok ama kayınvalidem, kayinbabam ve eşim de var, eşimin 2 sene olacak dedim şeker yüklemesi yapalım dedi…