Kızlar selaaaam 7+5 günlük falan hamileyim ultrasonda bi tık geriden geliyor. Hamile kaldığımdan beri lekelenmee kanama vardı Allah a şükür ki 3 gündür yok hamd olsun ama 2 gündürde kasıkta daha doğrusu genital bölgenin sol üst bölgesinde böyle değişik saniyelik bi acı batma gibi bişey oluyo acaba rahim büyüdüğü için mi aklıma takıldı