Kızlar selam 👋🏻
Malum bebekler olduktan sonra evde büyük bir değişiklik oluyor. Yemek düzeni karışıyor, temizlik fırsat bulunursa yapılıyor. Var mı benim şöyle pratik işlerimi hallettiğim düzeni böyle oturttum dediğiniz yollar?
Mesela ben yeşillikleri yıkayıp kurutuyorum, salata yapmak 3 dakikamı almıyor.
Yemekleri gece herkes uyuyunca yapmaya çalışıyorum ertesi gün bebişle zorlanmamak için.
Kavanoza koyma fikri var ama hiç denemedim.
Hadi sizlerde yazın.
2 oğlum var biri 7,5 yaşında biri 2,5 aylık. 20 gün sonra işi başlayacağım ama yarım gün çalışacağım o yüzden biraz sistem oturtmam gerekiyor 🙃