fkrysrdr Kizlar şimdi anlamadığım konu şu. Bu 1 Ocak 2025ten sonra doğan cocuklar için yapilacak yardımda 2. Çocuk için her ay 1500 TL yatırılacak ama 1. Çocuğunda mi 2025ten sonra doğması lazım yoksa ikinci çocuk 2025te doğsa yeterli mi ?
ikibaloglanannesi fkrysrdr İkinci çocuğun 1 Ocak 2025′den sonra doğması lazım. Sosyal hizmetler de öyle söylendi. Benim oğlum 2023 doğumlu kızım da 2025 nisan doğumlu bana her ay 1500 yatacakmiş. Ama daha yürürlüğe girmedi
12betul Yasa 1 Ocak 2025 den itibaren geçerli Yani kaçıncı çocuğunuz olursa olsun 1 Ocak 2025 den itibaren doğmuş olmalı .
Mrvsmt2502 Hfszynp resmi gazetede yayınlanmadan yürürlüğe girmez. Henüz yayınlanmadı yani ödemeler başlamadı
Hfszynp Mrvsmt2502 nisanda doğurcam bakalm inşallah yaynlanır o zamana kadar, ama tarıh belirlendi ya ocakta doğum yapanlarda yararlanır herhalde
Balbebek012 Meltem2910 ahaaaa aman dur biz tek olanı anlamaıdk şimdi ikiz olunca iyice karışcak ortalık 😅😅😅(bence iki katı olmalı)