kızlar progestan kullanıyorum hem fitil hem agız yoluyla aliyorum ve vajina dudaklarında aşırı kuruluk hatta kanamam var cok kötü yanıyor yürüyemeyecek hale geldim progestan kullanip bunu yaşayan var mı?? krem falan kullanmak istiyorum ama korkuyorum randevum yarın yarına kadar nasil dayanicam bilmiyorum kaşınmaktan tahris oldum