Begum94 İlk gebeliğim kimyasal gebelik kendiliğinden sonlandı şimdide dört aylık hamileyim Biraz kilolu olduğum için doktor bana kan sulandırıcı iğne verdi tedirginim çocuğa bi sıkıntı olur mu diye sizce ne yapmalıyım
tugbamehmetbaki Begum94 kan sulandırıcı de bir sıkıntı yok ya ben de kullanıyorum Hatta bu gebeliğimde kullanmamıştım Ayrıntılı ultrason daki doktorun perinoloji uzmanıydi kendi kadın doğumcu mu arayarak kayıplar var başta daha iyi olur dedi hiç sıkıntı yapma
Pszge Geçmiş olsun . Sağlıkla al kucağına inşallah bende kullanacağım gebe kaldığımda iki düşüğüm var.çok kullanan var bebeğe hiç sıkıntısı yokmuş aksine yararı varmış