civcivmomy haftamda ilk nstye girdim ama sancım sabit şekilee 40-45 arasındaydı bu doğum yakın mı demek?
myangelson civcivmomy sancı kasılma hissiyatiniz olduysa sancı olarak geçer ama herhangi bir şikayetiniz yoksa önemli olarak görmezler. 31 haftada acilde nst de düzenli 35-40 çıkmıştı sancım ama bende hiç sancı yoktu yalancı sancı denildi
civcivmomy Selim_Alparslan yok o bişey demedi çünkü bişeyde hissetmedim 😅 Süreç böyle olunca acaba doğum yakın mı oluyo onu merak ettim
Selim_Alparslan Eylul41 anladım canım böyle önemli bilgiler de devlet özel ayrımı yapmasalar keşke. İnşallah sorun yokturb♡
Eylul41 Selim_Alparslan oyle maalesef. Cimbizla laf aldiklarimiz oluyor bende bir ara baglandim hic bir sey yok geri ozeldeki doktoruma attim şükür açıkladı 😌
Selim_Alparslan civcivmomy canım zaten son haftalarındasin Cook normal artık yani. Benimde ilk sancı kasılmalar 35 te başlamıştı ilk gebelikte Rabbım yardımcımız olsun kuzum