hanımlar letuya adetimin 3. günü başlayıp 5 gün kullanıcaktım dün adetin son günü doktora gittim bi 5 gün daha kullan dedi çok büyürsede sağlıksız olur bi sıkıntı olmasın dedim olmaz sen kullan biz günde 3 tane bile attırıyoruz dedi ama kafam karıştı sizde böyle kullanan oldu mu