Gks_01 Gün ama belirtim yok pazar günü 2.62 çıkmıştı o da iğne etkisi sanırım erken test yaptım negatif tutmadı galiba of ya moralim çok bozuk
babygirl02 Gks_01 herkeste belirti olacak diye bişey yok kendinizde belirti aramayın ve kendinizi strese sokmayın
Papatyam02 Gks_01 bnmde 11 gun bugun gogus agrısı dısınds belırtım yok henux test yapmadım cuma kan testı yapcam bakalım rabbım yuzumuzu guldursın
Ceydaaas1 Gks_01 çok erken kan tahlili yaomissiniz bir üç gün daha bekleyip test ve kan tahlili yapın