Arkadaşlar 10+3 haftadayım. Masa başı çalışıyorum rahmımın seklımden dolayı dusuk tehlıkem var. Progestan kullanıyorım hap ve ıgne olarak. Üç hafta rapor aldım bu hafta işe başladım. Çok oturmaktan mı bılmıyorum kasıklarım agrıyor. Zararı olur mu? Çok yürümek de uyu gelmıyor ne yapmalı