051020antalya kızlar merhaba 32+3 oldum doğumdan önce saçımı boyatmak istiyorum düz boya ombre değil. ama çok kararsızım. boyatıp sıkıntı yaşamayan var mı 🥰
Nilayy95 051020antalya ilk gebeliğimde üçüncü aydan sonra açıp boyattım. Şimdide devam ediyorum. Tamamen sizin vicdanınızın rahatlığıyla ilgili. Ben bi zararını görmedim inşallah ta görmem.Doktorum bitkisel boyalarla boyamama izin vermişti.