Arkadaşlar selam, dün bir gerekçe gösterilmeden ücretli izine çıkarıldım doğuma henüz üç ay var doğumdan sonra ücretsiz izinde bekleyeceğim uygun bir departman olursa arayacaklarını söylediler. Özel sektörde müşteri hizmetlerinde çalışıyorum beni doğum sonrası ücretsiz izinde bekletme hakları var mı? Ne yapmalıyım?