RecebinEsrasi Kızlar hastaneye geldim şeker yüklemesi yaptırdım 1 saat beklemek gerekiyormuş beklemedeyiz ama nası başım dönüyor anlatamam size🤦♀️🤦♀️şeker konusunda da şüphelerim var normalde şekerim yok ama son zamanlarda belirtileri var gibiydi herşey yavrularımız için inşAllah hayırlı sonuç alırım..sabır,şükür,dua..🤲
melegiminannesi Hiç bi sıkıntı olmaz ben hamile değilken yaptırmıstım bendede mide bulantısı baş dönmesi yaptı o düşük şekere işaret bendede var çünkü hypoglisemi
melegiminannesi RecebinEsrasi bende kaç ay tedavi gördüm canım düşük şekerim yüksek şekere döner hamile kalınca diye o yüzden dikkat et yinede sen bebişlerimiz önemli❤👼
Cigdem0909 Ben sekeri yukledikten yarim saat sonra kustum hic bir anlami olmadi demedm de doktora kustugumu cikmadi seker :D
RecebinEsrasi Cigdem0909 hahahah bi ara o kadar bulandım ki gizlice bişeyler mi yesem diye düşündüm bende ama verdim sonunda kanı😂
RecebinEsrasi melegiminannesi çok geçmiş olsun canım benim dikkat etmeli tabi bebişlerimiz için herşey😍canım yavrum senin için böbreğimi bile satarım😂
Cigdem0909 melegiminannesi yine icirecekti ve dayanamayacaktm hic yukleme yaptrmam daha iyi diye dusundum cunku bosa icecektm canm
melegiminannesi RecebinEsrasi kız öyle deme sen onun icin sağlıklı olacaksın ki o da sağlıklı olsun allah iyiliğini versin 😀
RecebinEsrasi melegiminannesi ikimizde sağlıklı olalım doğru söylüyosun kuzum😂😂işin şakası esprisi çok kutsal annelik😍😍
emel16 Kızlar bana da doktorum aç gel dedi yükleme yapılacağı gün. Hiç bi bişe yememek lazım yoksa kahvaltı yapıp sonra tekrar acıksam da olur mu? Doktorlarınız ne dedi sizlere?
RecebinEsrasi emel16 ilk aç gidiyosun kuzum kan veriyosun sonra sana şekerli bi su veriyolar onu içiyosun 1 saat boyunca bişey yemeyip içmiyosun 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun o şekilde uygulandı bana bugun
emel16 RecebinEsrasi yaa saol canım o zaman erkenden randevu alayım tamamen aç olunuyorsa. İşlemler bitsin rahat bi kahvaltı ederim eve gidip:)
RecebinEsrasi emel16 oh mis valla en güzeli bende öyle yaptım kuzum erken al işin biter cıkar gelirsin eve hemen☺
emel16 RecebinEsrasi senin nasıl geçti hep bi kötü diyorlar ama onlardan kötü bişe mi içiriyorlar canım:)
melegiminannesi RecebinEsrasi 6 haftalık daha ablası ❤👼 yarın doktor teyzesine gidicez minnak kalbini dinlemeye 😀