33.haftanın başındaydım bi lekelenme gördüm ve hastaneye gittim bir sorun yoktu rahim kapalı uzundu ama amniyotik sıvı testi yaptılar pozitif çıktı… antibiyotik tedavisi aldım çok şükür enfeksiyon çıkmadı ve gözle görülür bir su kaybım yok. Rahmimde kısalma ve 1cm açılma olmuş bu yüzden bebeği 37.haftada alacaklar şu an 34 olduk. Bebeğin olduğu tarafta bir açılma yok ama rahmimde varmış yani öyle korktum ki bu süreçte size anlatamam. Ultrasonda sıvısı iyi çıktı çok şükür Şimdi eve gelmiş olmak çok iyi hissettiriyor doğuma kadar hep yatıp oturucam artık ayakta durma sürelerimi kısalttım inşallah bebeğim 37.haftaya kadar bekler bizim için dua edin olur mu? Allah herkese sağlık versin hiçbir şeyin önemi yokmuş gerçekten