Merhaba kızlarrrr. Benim hamilelik şüphelerim var. Geçen hafta doktora göründüm, bu ay olma ihtimalinin yüksek olduğunu söylediler. Bel ve kasık ağrılarımm var. Ev işi gördüğüm var ağrılarım oluyo karnım ve sırtımdı. Gebelikdü yerleşme ağrısı diyorlar ondan ola bilirmi?? Kimler yaşamış bu olayı? Korkutuyorum kendimi acaba zararlı olurmu bu ağrılar