2cocukluana_ Kızlar 2 gündür bebeğim çok hareket etmiyor hissediyorum ama çok az yemek yedikten sonra felan normalde böyle değildi canımı acitirdi hareketleri öğleden sonra kontrolüm var sizde durumlar nedir
Edan54 2cocukluana_ bende 37 yim dün akşamdan beri neredeyse hiç hareket etmedi normalde gece uyandırırdı sabah ben uyanınca mutlaka hareket ederdi ama şuan yok öğleden sonra kontrolüm vardı bakalım ne diyecek
ShutUp 2cocukluana_ sizin haftanız iyi ben şu an 36+2 haftalığım ve hareketleri aynı sizinki gibi varla yok arası acile gidicem. Rabbim hepimizin hakkında hayırlısı neyse onu versin inşallah. Çok geçmiş olsun sizede
2cocukluana_ Edan54 ben şimdi çikolata ve kahve yaptım iki kere hatrima dürttü sağolsun ama gene de insan korkuyor kordon vs mi dolandı acaba diye
Edan54 2cocukluana_ evet bende bir şeyler yedim ondan sonra çok güçsüz bir şekilde hareket etti ama şuan yine aynı
Smiley87 2cocukluana_ evet haklısın insan tedirgin olur ister istemez. Ama şöyle düşün 36. Haftadan itibaren haftada 500 grama kadar kilo alabiliyor bebekler. Yani yeri birdenbire çok daralıyor.yine hareket etmesi lazım ama eskiye göre rahat olamadığı için yavaşlamış oluyor
2cocukluana_ Smiley87 suyumun azaldığını söyledi doktorum bekliyorum bakalım tekrar konusucaz doğum gerçekleşebilir dedi
2cocukluana_ Edan54 kontrole geldim bebeğin suyu azalmış doğum bile olabilir dedi doktorum bakalım bekliyorum tekrar ayrıntılı ultrason nst istedi
2cocukluana_ ShutUp teşekkür ederim size de geçmis olsun rabbim evlatlarımızi korusun yarın tekrar gidicem suyu azalmış doğumu baslatabiliriz dendi bana siz de ihmal etmeyin sağlıcakla gelsinler inşallah
Selin350 ShutUp merhaba bende 36+2. Haftadaydım dünden beri hareketleri azaldı özellikle bugün daha hareketsiz gibi size ne demişti doktor acaba normal olabilir mi
Zeno Bende 38+1 haftaligim 2 gün oldu harrketlerinde azalma var sertçe vurmuyor arada alttan vuruyor ama öyle çok sert değil önceden olsaydı çok tekme atıyordu heryerden
Tesen 2cocukluana_ Daha 2 gün önce kontrole gittiğimde bebek hareketlerinde azalma var dedim. Doktor hemen acile yönlendirdi açıklık yok ama acildeki doktor günde 8 defadan az hareket ediyorsa gel yatışını yapalım dedi. Bugün ben de aynı durumdayım 8 defadan az hareket etti yarın gideceğim.