Pnrdrsn ben bu gebeliğimde kalp atışını 9.haftamda duydum… her hata gittiğimde geişim var embriyo var gibi görünüyor ama kalp atımı yoktu. alttan muayene ile duyduk en sonunda. Stresinizi anlıyorum, her hafta beklentiyle o odaya girmeyi de anlıyorum Gelişme varsa umut vardır bence. İnşallah o güzel ritimleri sağlıkla duyarsınız