Nilayy95 benim ikili tarama testi temiz çıktı doktor yinede üçlüyü yaptır bebeğin noral tüp efektlerine bakıyorlar ikiliyle aynı şey değil dedi hiç yaptirmak istemiyorum çünkü çoğundan riskli cikaryoriyormus bu test sırf doktor kontrolünde olmak için yaptıracağım sanırım gitmisken detayliyadaa gün alacagim