Bu ay yumurta takibi yaptiriyordum doktor 11.gun olmasi gereken boyutta değil haftaya tekrar bakalım demişti benimde içim rahat etmedi 4.5 aydır hormon tahlili yaptirmiyordum doktor istememişti neyse düşükler var ve 6 aydır gebelik oluşmadığı için doktoru değiştirip peritonoloji uzmanına gittim ultrasondan baktı haftaya gel dedi gittim tekrar istenilen boyutta değil diğer hfta gel dedi içime bir şüphe düştü değerlerim nasıl acaba diye sağlık ocağında test verdim adet dönemi geçti 17 18 gün vermiş oldum ploraktin değeri 41 çıkmış ilk defa bu kadar yüksek adetken vermedigim icinmi acaba
Ploraktin 41.09
T3 3.22
T4 1.29
TSH 3.020
Estradiol 86
Progesteron 0.22
FSH 5.11
Lh 8.26
Bu şekilde doktor direk takip yapmisti kan ne istemedi bende kendim verip ne durumda bakmak istedim ancak adet zmani dışında olması yüksek olmasına neden olur mu yarın yumurtaya bakacak çatlamış mi catlamams mi diye ama yumurtlama olmamış sanki progesteron düşük anlayanlar yorum yazsın lütfen hiç böyle beklemiyordum sonuçları 😢