Kızlar rüyamda doktor kontrolüm vardı gidiyordum doktor bana bebeği göstermek istiyordu ama canlı canlıydi kucağıma verdi direk ama nasil çıktı bilmiyorum baktığımda çok guzel bi bebek olduğunu gördüm kucakladım yüzünü bile net gördüm fotoğrafını çekmiştim hatta ama şuan gözümün önüne gelmiyor yüzü sadece cok güzel erkek bebekti bu arada bende 21 haftalik hamileyim erkek bebek bekliyorum neyse rüyamın eevaminda benimle beraber kontrole gelen biri daha vardı ona da aynı şekilde bebeğini gösterdiler sonra geri sokmaya çalıştılar alttan ve ben bunu gördüm rüyamda ama kendimi görmeden uyandım cok şükür 😀 sizinde hamileyken rüyanıza girdimi bebisleriniz doğduğunda gördüğünüz bebeğe benziyormuydu ?