babycom456 Kızlar doktorum doğum için tahmini 30 nisan 14 mayıs arası dedi, normal doğum düşünüyoruz ama tabi nasıl ilerler bilmiyoruz daha önce tüp bebekle hamile kalıp doğum yapanlar yazabilir mi acaba kacıncı hafta nasıl dogum oldu vs
Parilti007 babycom456 tüp bebekle hamile kalanlarla normal hamile kalan kadınlar arasında hiçbir fark yok doktorum bana artık normal gebe sayılıyorsun demişti ilk haftadan itibaren 🌸
Larraa Ben de tüp bebek gebesiyim ve normal doğum olacak inşallah artık bebiş ne zaman gelmek isterse. Sadece erken doğum riskim var inşallah durur diye umut ediyorum. 🌸
Larraa babycom456 32+3 te açıklık ve servikal kısalık vardı. Bebek doğum kanalına yerleşmiş kafası baya aşağıda. Şu an 34+1 olduk çok şükür