elifito 3 kere oldum ilk gebelıgımı 16 haftada kaybettım. Serklaja cıktıgımda gec kalınmıs. Atılmadı 2 gebelıgım kımyasaldı. 3 gebelıgım ikizdi onlarda atıldı. 12 haftada onları enfeksiyondan 24 haftada kaybettim. 4 gebeligim oglmda 12 de atıldı.kanamam lekelenmem olmadı. Kendı hastanemde atıldı aynı gün çıktım (saglık çalısanıyım) . 35 . Haftafa sancılarım başlayınca yıtirtılma olmasın dıye ipleri aldı. Acısız ağrısıZ. Az lekelenmem oldu. Doğum olmadı ama 15gün oyle gezdım. 37 haftada dogum yaptım . Aradan 5 yıl gectı tekrar bebek düşündük . Allshım ıkız nasıp etti oykum kotu oldugu için perinotolojıye sevk etti dr. Oda 12 haftada attı. Sehir hastsnesi oldugu için ıkı gün takıp ettiler suan sıkıntım yok