Kızlar 16haftalığız. Gece saat5 gibi şiddetli sağ kasık ağrısına uyandım. Bıçak saplanır gibi oldu ve ağrı sağ bacağıma doğru ilerledi. Kanama falan olmadı. Biraz yürüdüm evde ve 5dk snra fln ağrı hafifledi ve geçti. Çok korktum, normal adet ağrısı gibi ağrı yaşıyorum genelde ama bu denlisi ilk defa oldu. Var mı başına gelen, normal bişey mi?