Mavisevenbiri yani evlendiğimiz zamandan beri bir şey almıyoruz biz bana normal bir gün gibi geliyor zaten özel değil gibi. Hani zaten evlilik yildonumu ve dogum günleri özel herkesin kendine özel tarihleri var o günleri kutlamak hediye almak beni daha çok sevindiriyor. Bu sene de bir şey almayacağız yani tabi herkesin kendi düşüncesi.