Kızlar ilki acil sezeryan oldu. Sezeryan olalı sağ tarafım karnımın içi hep acır ve dikişlerim üst tarafıda geçen doktor ultrason la bile bakarken bastırmamasına rağmen yine de çok, acıyo sağlık ocağındaki hemşire de yapışıklık vardır dedı Cuma doktora sorucam bu durumu sezeryan daha 3 ay var zorlu mu, geçer acaba çok, korkuyorum bu durumdan basına gelen var mı yapışıklık durumun???