Karacaaa küçükken çok gür saçlarım vardı benim avantajım o oldu galiba. Azaldı tabiki saçım hatta saçımın döküldüğü zamanlar şehir dışındaki teyzem gelmişti aa ne kadar azalmış saçların dedi. Sonra prp yaptırdığımda baya yeni saçlar çıktı şuan yine küçüklüğümdeki gibi gür değil ama normal bi durumda. Döküldüğü zamandaki gibi incede değil