Aranızda bağırsak problemi olup hamile kalamayan varmı ben çocuk istiyorum 1,5 senedir olmuyor ne zaman
eşimle birşeyler yaşasam ertesi gün acayip şekilde ishal oluyorum böyle bir problemi olup hamile kalmayı engeleyen bir durum sizin başınızada geldimi acaba?