Mkrrm canım ben cumartesi akşamı saat 8 gibi başladı geçer diye ilaç falan almadım dün sabah kalktım hala devam ediyordu ama öyle böyle değil ben böyle bi baş ağrısı görmedim sonra Dr mesaj attım parol kullan dedi bi tane aldım mide bulantım oluyor arada öğürmemle bi tutu yine sanki yerinden çıkıcak acile gittim dayanılacak gibi değildi çünkü parolun serumunu verdi öyle geçti