rabiayy Kaset testler dün ile aynı gibi koyulaşma yok. Predictor early almıştı eşim onu yaptım erken gebelik testi
gulsah035_ Var gibi canm kan ver kesinleşsin bende 2 gün kala reglime böyle kaset testte silik çizgi öğtenmiştim 24 çıkmştı değerim
rabiayy gulsah035_ beta takibi yapmak istemediğim için biraz daha bekleyeyim diyorum. Aralık ayında kimyasal geçirdim. Bat a 7-8 gün var
Melekalhafez rabiayy bende bu sabah bir gebenin günlüğü gebelik testi denedim şak diye negatif çıktı 🥲üstelik yumurtalamadan 16 gün geçti bile 🤭
Aliaras2022 Melekalhafez yani olduğunda en dandik testte olsa emin olun çıkıyor Rabbim size de en kısa zamanda nasip etsin İnşallah
Lostrs rabiayy ayyy aynı durumdayım bu ay aynı böyle çıktı bende de early. Koyulaşması lazım diye çok gerilmiştim, içim umut doldu 🌸