Tontisannecik 5. Ayımda almıştık acelesi yok diye selbest bırakdık 7. Aya geldim 3 seferdir arıyorum saçma sapan bişeyler uyduruyorlar şubat 10 gibi dedi en son dedim ki o tarihte getirmezseniz ücretimi verin ben doğurunca mı getirmeyi düşünüyorsunuz dedim kapattım. Parası ödendi diye salıverdiler heralde