Minikturtageliyor Reglim 3 gün gecikti ve dün sağlık ocağında kan verdim. Geçen sene ikiz gebelik geçirdim, bebeğin biri tüpüme diğeri ise rahmime yerleşmişti. Rahmimdeki bebeği düşürdüm, tüpteki bebek ise çok geç farkına varıldığı için iç kanması geçirerek tüpümle beraber alındı. Aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum😭 sizce beta çok mu düşük
orkidemm_ Minikturtageliyor ah kuzum ben de tek tüple ikiz gebelik yaşadım :) korkma değerin düşük olması değil sağlıklı artması önemli şimdi dış gebelik geçirenlerin bir kez daha geçirme riski yüksek oluyor ama tüp alındığı zaman diğer tüpte sıkıntı yoksa sağlıklıysa problem olmuyor tekrar etmiyor genelde sıkıntılı tüp gitmiş oluyor o gözden gene aynı yerden artışını takip et
gokcekocyigiit Minikturtageliyor kayıpların için üzüldüm, seni çok iyi anlıyorum, bende bu gebeliğimi beta 19 ile öğrendim, önemli olan sağlıklı artması, haklısın ama stres yapma, 23.hafta olduk bile şükür, hepimiz için en hayırlısı olsun arkadaşım 🌼
Elacihangir Minikturtageliyor benimde dün 3 gün gecikme vardı kan verdim 1112 sonuç yarın keseye bakıcak dün yeni oluşuyor dedi bakalım yarınne olacak ,ben daha önce 21 ile öğrenmiştim ilk sonucumu
Muallime53 Minikturtageliyor ben 27 değerle öğrendim bugün itibariyle 18 haftalık olduk. Önemli olan degerinizin iki günde bir ikiye katlanması
Minikturtageliyor orkidemm_ İnsan bir kez yaşadığı zaman tekrarlar diye çok korkuyor. Dediğin gibi sıkıntılı tüpüm alındı ama o süreç beni çok yordu🥺 Çok teşekkür ederim 🌸🌸
orkidemm_ Minikturtageliyor yormaz olur mu ben de öyleydim çok çok zordu olsun buna da şükür bak yerler hamile kaldın çok şükür sıkıntı etme takibini yaptır inşallah sağlıkla artar çok korundun mu benim doktorum ameliyat sonrası bana korunma dedi ben 2 adet sonrası denedim boş gebelik oldu
Minikturtageliyor orkidemm_ Allah daha kötülerinden korusun çok şükür bir kız evladım var, ikinciyi düşünüyorum ☺️ 6 ay oldu ameliyat olalı ama cesaret edemiyordum açıkçası birde doktorum dişlerinde sıkıntı varsa ilk dişlerini yaptır, düzenli folik asit kullan dedi. Korunmayı bırakalı 2 ay oldu ve gebe kaldım. Umarım bu sefer sağlıklı gebelik olur. Peki şimdi gebemisin
orkidemm_ Minikturtageliyor bu çok doğru ameliyat sonrası sıkıntılı dişim vardı onu hallettim şimdi gene var ama ağrı sızı vermiyor ellemiyorum :) Allah bağışlasın
Minikturtageliyor gokcekocyigiit güzel dileklerin için teşekkür ederim 🍀 inşallah kalbimizden geçenleri yaşarız. Beta takibiyle istediğim hayale kavuşurum inşallah 🤭
Minikturtageliyor orkidemm_ evet 2 gebelik geçirdiğim ve bebekler direk dişlere saldırdıkları için kalsiyum, diş bırakmamışlar 🤭
Minikturtageliyor orkidemm_ hayır çekinmedim doktorum sağ tüpümde problem olmadığını, hemen hamile kalabileceğimi söyledi.
orkidemm_ Minikturtageliyor bana da öyle söylemişti :) aynı şeyleri yaşamışız inşallah sağlıklı artışın olur
Minikturtageliyor Elacihangir maşallah hayırlı sonuçlar alırsınız umarım🍀 teşekkür ederim cevapladığınız için ☺️