Zeynepp08 Günaydın hanımlar bir şey aklıma takıldı doktora sormayı da unuttum bi daha cuma günü gideceğim doktor rahim ağzını tam kapatmıyor dedi ne demek istemiş olabilir acaba bi de ben bebeğimi aşağıda hissediyorum normal mi