Ucubirarada benim 34+3te başlamıştı böyle hafif sancılar doğuma zaten az kaldı diye çok tedirgin olmadım açıkçası sonra 34+5te nişanım geldi sancılarım da regl ağrısı gibi hale gelmişti doktorumla konuştum hemen nstye gel dedi gittiğimde 80-90 sancılarım vardı. tam 5 gün serum, iğne,hap tedavisi gördüm ammaaa işin sonunda 35+3te kızım doğdu illa gelicem dedi :D Sancıların hafiflediyse bence biraz daah bekleyecek gibi bebiş