37 haftalık kız bebeğe hamileyim. Dün gece aniden belime ve kasıklarıma çok ağrı vurdu. Ve yatamadım, sağa sola dönemedim. Sanki belim tutulmuş gibiydi farklıydı. Çok canım yandı, bir şekilde sabaha karşı uyumuşum, şuan uykumdan uyandıracak kadar değil ama hala devam ediyor hareket ederken. Ve bebek yamulup duruyor. Sizce normal mi?