Cicek_bahcesi Nbyyb aynı belirtileri yaşadım daha öğrenmedim ama cinsiyeti perşembe öğrenicim dediğiniz teoriler de bende de aynı bakalım ☺️
ipekskr_1 <a href=“https://mutluresim.com/image/5593DA57-D555-48E6-A108-4DA36205A5FE.10DjTE"><img src=“https://mutluresim.com/images/2025/02/17/10DjTE.jpeg” alt=“5593DA57 D555 48E6 A108 4DA36205A5FE” border=“0”></a> Bana da bakabilir misiniz
Ozlem_Turan Nbyyb merhaba, kaçıncı haftada fetal DNA yaptırdınız, hangi laboratuvarda acaba bilgi verebilir misiniz?
Nbyyb Ozlem_Turan 10. Haftadan sonra eurofins firmasında yaptırdım. Hemşire eve gelip kan alıyor, fransaya gönderiliyor. 8. Gün sonucum çıktı, ben memnun kaldım firmadan.