Melha 2.cocuğum veDoğumum sezeryan olucak bu ameliyatta tüpleri bağlatmak istiyorum benim gibi düşünen varmı acaba yada olan ağrısi fazla oluyor mu?
Hayelllerhayatttlar Melha ya bende bazen düşünüyorum ama bir çok günah olduğu söyleniyor ikinci olarak ya ilerde cocuk istesem ne yapacam düşüncesi beni sarıyor benimde ikinci doğumum olucak